ELmaSeeR4EveR

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ELmaSeeR4EveR

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

ELmaSeeR4EveR

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ELmaSeeR4EveR

منتدى ملوك جامعه أسيـــــــــــــوط

يعني يا عم -هي جت عليا

بيسو_سمسمهT@200Y
    بيسو_سمسمهT@200Y
    عضو مصيري
    عضو مصيري

الثعبان

يعني يا عم -هي جت عليا Empty يعني يا عم -هي جت عليا

مُساهمة من طرف بيسو_سمسمهT@200Y الجمعة سبتمبر 18, 2009 6:10 am

موضوع وظاهره غريبه قوي لاحظتها وقولت لازم احكي عنها

حاجه حسستنى انى بدات اتخنق
    كل واحد يعمل كل غلطه اكبر من التانيه ويبرر موقفه ويقول يعنى هي جت عليا انا ما كل الناس بتعمل كده يعني يا عم -هي جت عليا 550159 طب وبعدين ....الناس كلها بتغلط ..نغلط زيها ..انت مسلم يعني يا عم -هي جت عليا Icon_rolleyes شوف دينك بيقولك ايه خد رسول الله عليه الصلاه والسلام قدوتك متاخدش الناس الايام دي قدوتك
    سيدنا رسول الله بيقول ان الماسك علي دينه كالماسك علي جمره من النار
    ياجماعه احنا مسلمينإ الإسلام جاء بالأمر بالمعروف والنهي عن المنكر وجعله خلقاً لهذه الأمة يعني يا عم -هي جت عليا Start-iconكُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِٱلْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ ٱلْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِٱللَّهِ
    وَلْتَكُن مّنْكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى ٱلْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِٱلْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ ٱلْمُنْكَرِ
    اقول لبنت يا بنتى غلط لما تلبسي لبس بالشكل ده فين الحجاب يا بنتى الحجاب مش كده..تقولي يعنى انا لوحدي اللي كده
    ما كل البنات كده
    ده عذر اقبح من الذنب يعني يا عم -هي جت عليا Confused1
    طب معنى كده اننا ملناش دعوه بالناس بتعمل ايه...احنا عندنا المهم هو احنا بنعمل ايه..وعملنا ايه لنفسنا ولدينا ولاخرتنا
    وبرضوا اللي ينرفز ويغيظ قوي يعني يا عم -هي جت عليا 913907 حد يجي يقولك يعنى هي جت علي دي..يعنى الغلطه دي اللي هتفرق قوي
    سبحان الله..بدل ما نصلح لا نفسد بدل مانشوف عيوبنا ايه ونصلحها .لا نجيب غلطات تانيه ونقول يعنى هي جت علي دي
    اه جت علي دي ..لان الغلطه دي هتجيب اللي اكبر منها ..لغايه ماتلاقي نفسك بتعمل اكبر الغلطات وانت مش حاسس ولا قادر تبطل الغلط ده ..طب وبعدين يعني يا عم -هي جت عليا 550159 واخرتها ايه ؟؟؟ هتفضل كده تبرر لنفسك كتير يعني يا عم -هي جت عليا 442300 وتقول لنفسك انا احسن من غيري كتير
    هرجع واقولك ياعم مين قالك ان انت احسن من غيرك اكيد فيه احسن منك ونرجع ونقول تانى وانت مالك بالناس ..ياسيدي خليك في نفسك انت ملكش دعوه بحد ..هتفضل كده لغايه امتى
    لما تقابل ربنا هتقوله ايه؟؟؟؟؟هتقوله انا احسن من غيري كتير ...ولا هتقوله محتش من الذنب ده ..ولا هتقوله يعنى هي جت عليا ..مالكل كده؟؟؟ يعني يا عم -هي جت عليا Icon_rolleyes
    احنا محتاجين قوي اننا نتمسك بدينا يا جماعه ..محتاجين اننا نحيي الاسلام تانى في قلوبنا الاول وبعدين نحييه في قلوب الغير
    ابدء بنفسك الاول
    وبعدين شوف غيرك ..وانصحه
    ملكش دعوه بحد ...افتكر انك انت هتقابل رب كريم بيحاسب ..فكر كده الوقتى هتقوله ايه ؟؟؟ ياتري مستعد للمقابله دي يعني يا عم -هي جت عليا Icon_question يعني يا عم -هي جت عليا Icon_question
    والله يا جماعه مصيبتنا الكبيره بجد في الجمله ديوبتضايقني قوي بجد
    انا حسا ان المسلمين الايام دي ماشين مغمين عيونهم يعني يا عم -هي جت عليا Cool2 بنقلد وبس بنبعد كل البعد عن الصح
    معلش وجعت دماغكم ..بس اتخنقت يعني يا عم -هي جت عليا Crazy من الظاهره دي وحسيت انى محتاجه افضفض
    اسال الله الهدايه لي وللمسلمين اجمعين ..اللهم امين

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:56 am